دوستي با خدا

دوستي با خدا

دوستي با خدا

نتیجه زندگی

نتیجه زندگی چیزهایی نیست که جمع میکنیم

قلبهایی است که جذب میکنیم

خدایا

دوستان خوب هدایایی از رحمت بیکران تو هستند

آنها را در پناه خود سلامت بدار



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت11:06---27 مرداد 1392
سلام داداش محب من نظر کذاشتم ولی تایید نکردی
پاسخ:سلام درود برشما فکر نکنم اگر شما می گید ببخشید واقعا شرمنده


masoud
ساعت23:47---25 مرداد 1392
سلام اقامحب.ارادتی همچنان باقی است.اینم شماره من.اگه سوال خاصی داشتیدباپیام بپرسید.دوستارشماکسی که شکارروزگارشد...
پاسخ:سلام داداش منم ارادت دارم اصولا شبها11به بعد هستم ماهم شمارو دوست داریم خرده ای سرم شلوغه


masoud
ساعت23:44---25 مرداد 1392
سلام اگه میشه شماهم مثل خزرچندتاساعت مشخص کنیدبرای اومدن به وبلاگ.ممنون
پاسخ:میام داداش سلام فعلا ایینترنت مشکل داره


محمد
ساعت14:30---25 مرداد 1392
سلام داداش گلم محب خوبی داداش

من دوروز پیش یک کلمه ی زیبای تو یکی از وبلاگا خوندم بالای وبلاگ نوشته بود

خدایا اسمانت را چند میفروشی؟ دیگر بوی زندگی کردن بر روی این کره ی خاکی نمی اید. این کلام واسم خیلی جالبه خیلی تو چی

محب جان به همون خدای مهربان خیلی دوستت دارم خیلی خدا خیرت بده واقعا به جرات میگم تو داداش واقعی من هستی

خدا همیشه حفظت کنه

خداحافظ

التماس دعا
پاسخ:داداشی اینترنت ندارم میام شرمنده فعلا صبرکن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محب ׀ تاریخ: پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام. به وبلاگم خوش اومديد اميدوارم بتوانيم روز هاي خوبي رو در كنار همديگر داشته باشيم


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohebdarya.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM